Az MW3 rajongói örömükben úsznak: a fejlesztők végre orvosolták a bosszantó fegyverproblémát

A Modern Warfare 3 részletgazdagsága az egyik leglenyűgözőbb aspektusa a címnek, különösen a fegyverkezelés terén.

Akár a fegyver hangzásáról, az Operátor fegyverkezelési módjáról, vagy általánosságban a felújított térképekről van szó, mindez összeáll egy szilárd többjátékos élményt alkotva.

Azonban a játékosok gyorsan frusztrálttá válnak, amikor ezek a részletek elkezdenek a játékmenet útjába állni. Pontosan ez történt a fegyver-ellenőrző animációkkal, amelyek kényszerítik az Operátort, hogy fél másodpercig nézze a fegyverét újraéledés után.

Ebben az időszakban képtelen vagy mozogni és nem tudsz visszavágni az ellenségeknek. Nos, számtalan kérés után a fejlesztők végre megoldották a problémát, és a rajongók nagyon boldogok.

mw3 weapon operator with goggles

A Modern Warfare 3 fejlesztői kijavították az idegesítő fegyver-ellenőrzési animációkat

A fegyver-ellenőrzési animációk nem játszódnak le újraéledéskor kis térképeken.

Ez a hír remekül fogadott, és jelentősen csökkenteni fogja a játékosok idegesítő halálait, hiszen nincs rosszabb annál, mint azonnal meghalni újraéledés után.

Érdemes megjegyezni, hogy ez a változás csak a kis térképek lejátszási listáira vonatkozik, így a nagyobb térképeken továbbra is látható lesz az animáció. Azonban ez nem jelent problémát, mivel az ellenség nem lehet elég közel a respawn ponthoz, hogy a fegyver-ellenőrzés miatt meghalj. Az MW3 rajongók tapsolnak a Sledgehammernek a „szép életminőségi frissítésért”. Bár a tartalmi frissítések mindig izgalmat keltenek a közösségben, általában az életminőségi változások kapják a legtöbb dicséretet a fejlesztőktől. Ez különösen igaz a fegyver-ellenőrzésekre, mivel a versenyzők már a megjelenés óta kérnek azok eltávolítását. „Reméljük, hogy még több javulást láthatunk a jövő héten és a Reloaded frissítéssel” – mondta egy felhasználó, egy másik hozzátette: „EZ A VÁLTOZÁS NAGYSZERŰ!! Majdnem posztoltam róla, de ti már rajta vagytok! Szeretem ezt.”