Ez várható az 9. évad 4. szezonjában az Ubisoft hivatalos blogbejegyzése szerint.

Két hónappal az Operation Twin Shells megjelenése után a Rainbow Six Siege játékosai már izgatottan várják azokat a frissítéseket, amelyeket az Ubisoft az 9. évad 4. szezonjával hoz el.

Bár a szezon részletes ismertetésére a BLAST R6 Major Montreal döntőjében kerül sor, az Ubisoft ütemterve már most betekintést nyújt abba, hogy mire számíthatunk a 4. szezonban.

Fontos megjegyezni, hogy a tervezett funkciók közül néhányat elhalaszthatnak, ha az Ubisoft szerint több idő szükséges a fejlesztésükhöz. Lássuk tehát, hogy mi várható a Rainbow Six Siege-ben az 4. szezonjában!

Operátor átdolgozása

operátor átdolgozása

Az Ubisoft már megerősítette, hogy az 9. évad 4. szezonjában nem érkezik új operátor. Az idei évben bemutatott új operátorok Deimos és Skópos voltak, míg a második szezonban az Ubisoft a Recruit átdolgozásával foglalkozott.

A 4. szezonban egy amerikai operátor kerül átdolgozásra. Bár az érintett operátort még nem nevezték meg, a közösség Blackbeardet várja átdolgozásra, mivel jelenlegi kütyüje az egyik leggyengébb az amerikai operátorok között.

Főbb újdonságok

Ubisoft számos új frissítést vezet be, amelyek célja, hogy javítsák a játékosok élményét:

Konzol-PC crossplay 1.0

Az Ubisoft bevezeti a crossplay funkciót a konzol és PC játékosok között. Ez azonban nem jelenti azt, hogy a konzolos játékosoknak egymás ellen kell játszaniuk PC-s egérrel és billentyűzettel rendelkező játékosokkal.

Ez a funkció kizárólag azoknak a játékosoknak szól, akik barátaikkal szeretnék élvezni a játékot különböző platformokon. A konzolos játékosoknak azonban PC-s lobbikban kell játszaniuk, ami hátrányt jelenthet számukra. Eközben a PC-s játékosok nem csatlakozhatnak konzolos lobbikhoz.

Fontos megjegyezni, hogy ez a funkció egyfajta büntetésként is működik majd azok számára, akik konzolon egérrel és billentyűzettel játszanak. Az Ubisoft októberi Player Protection frissítése szerint ezek a játékosok automatikusan PC-s lobbikba kerülnek a MouseTrap rendszer révén.

Match Cancellation 3.0

match cancellation 3.0

Bevezetésre kerül a Match Cancellation 3.0 rendszert, amely automatikusan megszakítja a meccset, ha csalót észlel.

Siege Cup teljes kiadása

Az Ubisoft a ebben a szezonban tervezi a Siege Cup teljes kiadását. Eddig négy Siege Cup eseményt rendeztek: kettőt Európában és kettőt Észak-Amerikában.

Míg az első kiadás problémamentesen zajlott, a második kiadás során meghívókat érintő hibák jelentkeztek. A harmadik Siege Cup eseményt november 14-én rendezik meg, amelyen európai és észak-amerikai játékosok is versenyezhetnek.

Rangjelvények és Eredmények

rangjelvények és eredmények

Az Ubisoft bevezet egy új Rangjelvény rendszert, amely lehetővé teszi a játékosok számára, hogy megmutassák teljesítményeiket a Rainbow Six Siege-ben. Bár a részletek még nem teljesen ismertek, az ütemtervben látható képen összesen 60 különböző jelvény szerepel.

Ezen felül a játékosok hozzáférhetnek karrier statisztikáikhoz, például a játszott órák, a lejátszott meccsek, a K-D arány (kill-death), valamint a győzelmi arány alapján.

Játékos Védelem Frissítések

Az Ubisoft októberi Player Protection frissítése szerint a szezonban több változás is érkezik a Reputation System (hírnévrendszer) és az automatikus szövegmoderáció terén.

Reputation System frissítés

Az Ubisoft átalakítja a Reputation Systemet, hogy érthetőbbé tegye a játékosok számára. A rendszer azonban továbbra is béta állapotban marad, legalább az 10. évadig.

Automatikus szövegmoderáció

Egy új, mesterséges intelligenciával működő szövegmoderációs eszköz kerül bevezetésre, amely automatikusan megakadályozza a negatív nyelvezet használatát a játékbeli csevegésben.

QB rendszer bővítése

Az Ubisoft kiterjeszti a QB rendszert, amely célja a csalók fejlesztéseinek megzavarása és az új csalások elérhetőségének korlátozása.

MouseTrap hozzáadása a Reputation Systemhez

A MouseTrap rendszert integrálják a konzolok Reputation Systemébe. Ez azt jelenti, hogy az egér és billentyűzet használata konzolon hatással lesz a játékos hírnevére.

Operátor Balancing

Bár az Ubisoft hivatalos ütemterve nem részletezi az operátor kiegyensúlyozási frissítéseket, a játékosok legalább egy pajzsos operátort érintő frissítést várhatnak, például Montagne-t és Blitzet. Ez a frissítés az 9. évad 3. szezonjában Designer’s Notes alapján valószínűsíthető.

Játékosélmény-javítások

Az Ubisoft számos frissítést vezet be a vizualizációs funkciók, a matchmaking és a játékmódok terén, hogy gördülékenyebb élményt nyújtsanak.

Dinamikus Matchmaking 1.0

Az Ubisoft bevezeti a Dinamikus Matchmaking rendszert, amely „a játékosok adatainak szélesebb körére alapozva” javítja a szerver allokációt.

Drón ugrás előnézet

Egy új funkció teszi lehetővé, hogy a játékosok lássák, hova fog landolni a drón, mielőtt megnyomnák az ugrás gombot.

Telepíthető eszközök előnézete

Új eszköz-elhelyezési előnézet kerül bevezetésre, így a játékosok láthatják, hova fog kerülni az eszköz.

Drón Gyakorlat és új térképek

Az Ubisoft új térképeket ad hozzá, hogy javítsa a gyakorlási élményt. Ezenkívül új drón gyakorlati módokat vezetnek be a Térkép Gyakorló playlistbe.