A Fortnite kiadott egy új frissítést, amely javítja a közelmúltbeli mozgás változásait, és a fejlesztők hamarosan foglalkoznak a megosztó Locker felhasználói felülettel.

Egy új blogban elmagyarázzák, hogy „a mozgás sebessége megnövekedett guggolás és futás közben”. A fejlesztők szintén beállították a kamera mozgását és animációit.

fortnite john jones

Az új frissítés közvetlenül a Fortnite közelmúltbeli mozgás változásaira reagál.

A rajongók széles körben váratlanul és megosztóan találták ezeket. A kulcsmechanikák lassítása a stratégia ösztönzésére irányult, de sokan találták ezt nehézkesnek.

A fejlesztők még e hónap elején kiadtak egy hivatalos választ, biztosítva, hogy hallották az aggályokat.

De a csapat kezdetben úgy tűnt, reménykedik abban, hogy a rajongók egyszerűen hozzászoknak az új rendszerhez, ahelyett, hogy bármit is visszavonnának.

A mai gyors frissítés azt jelzi, hogy a közösséget valóban hallgatják.

Hasonlóképpen, a rajongók nem voltak túl elégedettek az új Locker felhasználói felülettel. Szerencsére a Fortnite csapat csak most válaszolt hivatalosan a Locker UI-val kapcsolatos visszajelzésekre egy új tweetben.

Aktívan dolgoznak a Locker felületen, és várhatóan a „következő néhány frissítés során” javítják a tervezést.

Az új Locker felület végül kényelmetlen csoportosítási és kiválasztási problémákat okozott.

Nehezebbé vált a ritkaság megkülönböztetése vagy még a felület navigálása.

A játékosok már remélték több előbeállítás meglétét a korlátozások és szétválasztások helyett.

Sok évnyi kozmetikai cikk volt feloldható és rendezhető.

A fejlesztők nem tisztázták pontosan, milyen változtatásokon dolgoznak. Azonban nyíltan kommunikálnak a Fortnite rajongókkal, és a mozgással kapcsolatos visszajelzésre adott válaszuk hasonló frissítést jelezhet a Locker esetében is.

A Fortnite gyorsan bővül a Rocket Racing és a Fortnite Fesztivál hozzáadásával.

De a következő frissítés már „2024 elejére van tervezve”, tehát a Fortnite csapat nem veszít a tempóból.